Шановний Клієнте, для того, щоб залишити пропозицію, зауваження, побажання або питання стосовно роботи медичного центру у Вашому місті, будь ласка, скористайтеся телефонною лінією Служби контролю якості сервісу мережі медичних центрів «ДокторПРО». Вся інформація, що надійшла на лінію Служби контролю якості сервісу, передається в центральний офіс.

Вирішення питань, вжиття заходів щодо усунення претензій та дотримання стандартів якості обслуговування контролюється керуючим офісом мережі медичних центрів «ДокторПРО».

Звернення, які потребують додаткового вивчення та вжиття заходів, розглядаються протягом 5-ти робочих днів. Якщо потрібно більше часу, заявник інформується про це по телефону або шляхом електронної пошти.

Телефонна лінія Служби контролю якості сервісу** мережі медичних центрів «ДокторПРО» 0-800-50-71-70 працює крім святкових днів та вихідних за наступним графіком: ПН-ПТ з 10:00 до 17:00. Перерва з 13:00 до 14:00.

Для того, щоб ми могли швидко і максимально ефективно обробити Ваш запит, будь ласка, повідомте фахівцю Служби контролю якості наступну інформацію:

  • в яку з наших клінік, в якому місті Ви зверталися;
  • Ваше прізвище і ім’я (дані вказані Вами під час оформлення амбулаторної карти);
  • відділення (проктологія, дерматологія, терапія тощо);
  • номер амбулаторної карти (на візитці);
  • телефон для зворотного зв’язку;
  • коментар.

Ви також можете скористатися формою зворотного зв’язку на нашому сайті. У цьому випадку фахівець Служби контролю якості зв’яжеться з Вами для уточнення деталей звернення протягом робочого дня або на наступний робочий день, якщо заявка надійшла після 17:00 або на вихідних.

Ваша думка і враження важливі для нас!