Відгуки клієнтів

Три місяці назад я звернувся до Медичного Центру "ДокторПРО" і лікувався у лікаря Пархомовського М. О. Зараз почуваюся дуже добре. Жалію що раніше не звернувся за допомогою. Дуже вдячний персоналу Центру за чуйність і людяність. Особлива подяка Пархомовському М. О.
Черкаси, 30.06.2017
ДокторПРО у Черкасах

Сховати відповідь

Відповідь фахівця:

Борис Іванович, доброго дня! Дякуємо за відгук та щирі слова на адресу нашої клініки та спеціалістів. Нам приємно, що перебування у "ДокторПРО Черкаси" було комфортним для Вас і залишились тільки позитивні емоції. А головне, що лікування було ефективним та Ви отримали бажаний результат. Дійсно, вчасне звернення за кваліфікованою допомогою має велике значення в процесі лікування, а сучасне обладння, міжнародний досвід та затишна атмосфера наших клінік в поєднанні дають бездоганний результат. Будемо раді допомогти всім пацієнтам за Вашими рекомендаціями. Бажаємо Вам міцного здоров'я!
Была осмотрена на УЗИ Докторпро у доктора Довбня В.П. Хочу поблагодарить доктора за хороший осмотр, доброжелательность. Как говорят слово доктора лечит. Спасибо ему и персоналу клиники.
Лидия - 8562.
Черкаси, 30.06.2017

Показати відповідь

Відповідь фахівця:

Добрый день, Лидия! Спасибо за оставленный отзыв о нашем враче УЗ- диагностики Довбня В.П. Хотелось бы отметить, что от понимания пациентом данных о своем здоровье, напрямую будет зависеть отношение к медицине в целом, к врачу - в частности, ответ на вопрос: лечиться или нет? Аппаратура, используемая в наших клиниках для диагностики - одна из самых современных и информативных на сегодняшний день. Вся команда нашей клиники желает Вам здоровья!
Я після того як відчула болі від запалення геморою, все боялася звернутися до лікаря, все якось не зручно і так соромно. Але після того як прочитала в районній газеті "Колос" про вашу клініку, подзвонила, зі мною дуже чемно поговорили і записали до лікаря. Лікар Похила О.А. виявився чуйним і уважним лікарем, за його роботу я йому дуже вдячна.
Світлана П..
Кропивницький, 27.06.2017

Показати відповідь

Відповідь фахівця:

Доброго дня, Світлано! Дякуємо Вам за позитивний відгук на адресу нашого персоналу і лікаря Похила Олександра Анатолійовича. Нам дуже приємно, що змогли Вам повноцінно допомогти у вирішенні цієї делікатної проблеми. Саме своєчасне звернення за медичною допомогою і регулярні профілактичні огляди - це запорука проти рецидивів хвороби у майбутньому. Для зручності пацієнтів є можливість в будь-який час звернутися з раптово виниклою проблемою, у нас цілодобово працює контактний центр. Бажаємо Вам здоров’я та чекаємо на профілактичних оглядах!
Зверталась до лікаря Петрусенко Оксана Павлівна, з проблемою висипань на руках і ступнях. Перше, що не сподобалось- при запису на конкретний час з незрозумілої причини я чекала 15 хв свого прийому, і це при тому, що в кабінеті лікаря нікого з пацієнтів не було. Я спеціально звертаюсь в приватну клініку і плачу кошти, я розраховую на сервіс, який буде економити мій час в тому числі. Докладно розповіла про симптоми, перебіг захворювання. Лікар поставила діагноз "Алергічно-контактний дерматит". На запитання що з цим робити відповідь була "професіональна" - навчитися з цим жити. На моє зауваження, що треба виявити причину, Оксана Павлівна сказала, що причиною може бути що завгодно. Та, якщо клініка себе позиціонує як спеціалізована в напрямку дерматології також, то лікар мала не озвучувати мені загальні поради про дієту, а призначити хоча б алергопроби або ж обстеження шлунково-кишкового тракту для виявлення основної причини висипань. Особливу увагу хочу звернути, що на прийомі запитувала Оксану Павлівну чи це не екзема, тому що дуже схожі симптоми!! Вона сказала "ні, це просто алергічний думатит, помажте фукарцином". Зрештою, її поради не дали жодного ефекту, і при зверненні в звичайний шкірний диспансер лікар призначив мені ряд аналізів, УЗД, і встановив діагноз, про який я й сама здогадувалась - екзема. На разі призначено лікування, яке вже дає перші результати. З власного досвіду можу сказати, що 150 грн за консультацію в цій клініці були витрачені абсолютно марно, я почула стандартні рекомендації з інтернету. Не рекомендую витрачати свій час та гроші.
Ірина.
Чернігів, 27.06.2017

Показати відповідь

Відповідь фахівця:

Доброго дня, Ірино! Дякуємо за можливість ідентифікувати Вас, як пацієнта нашої клініки та за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо звернути увагу, що ми готові та можемо надати допомогу всім пацієнтам, які звертаються до нашої Служби, але важливим моментом є своєчасність цих звернень. Ми завжди наголошуємо, при виникненні будь-яких непорозумінь, або якщо виникають додаткові питання щодо медичного обслуговування в наших клініках, просимо всіх пацієнтів негайно звертатись до нашої Служби. Своєчасне звернення дає нам можливість відкорегувати практично будь-яку проблему з максимальною користю для пацієнта. Звертаємо увагу, що Ваш візит до лікаря нашої клініки був тільки одного разу в березні 2017року, і на момент обстеження лікар висловив свою думку і встановив діагноз, який вважав необхідним. Вам був призначений контрольний візит через 10 днів для огляду в динаміці та корекції лікування за необхідністю. На цей прийом, нажаль, Ви не з'явились. Звернення до іншого лікаря, який висловив альтернативну думку, відбулось лише через 4 місяці після візиту в нашу клініку, тому порівнювати думки лікарів в цьому випадку вважаємо не зовсім корректним, так як будь-яке захворювання має свій перебіг і первинні симптоми можуть змінюватись та виникати ускладнення. Стосовно затримки прийому - відновити перебіг подій не уявляється можливим через великий проміжок часу, який сплинув після візиту, однак прийом Вам був проведений у відведений попередньо проміжок часу при запису. Бажаємо Вам швидкого одужання!
Я лікувалася у лікаря-дерматолога Скакун Тетяни Миколаївни, можу з упевненістю сказати, що лікар компетентний, обізнаний, профессіонал в своїй справі. Я дуже задоволена лікуванням, діагноз був поставлений правильно і відповідно результат у лікуванні був досягнений швидко. Я вдячна лікарю, і медичному персоналу за моє лікування.
Галина Василівна - 959.
Біла Церква, 26.06.2017

Показати відповідь

Відповідь фахівця:

Доброго дня, Галино Василівно! Нам приємно, що перебування в нашій клініці було комфортним для Вас і залишились тільки позитивні емоції. Скакун Тетяна Миколаївна безперечно має безцінний клінічний досвід роботи по своїй спеціальності, бо працює більше 35 років, користується авторитетом серед пацієнтів та колег. Саме головне - що Ви задоволені результатом лікування. Хочемо відмітити, що Ви не перебільшили значимість правильності постановки діагнозу, бо саме від цього залежить ефективність лікування. Дякуємо за позитивний відгук та бажаємо Вам здоров'я!
Добрго дня! Сьогодні була на прийомі у лікаря вдруге. По плану проводили лігування внутрішнього гемороїдального вузла,- враження якісь двоякі від прийому. Якщо при першому візиті за консультацію та лігування вузла я заплатила 1200 грн і була в лікаря не більше 10 хвилин, то сьогодні на прийомі я була 3-5 хв, екран для відображення процедури і не включався, а коштувало все це у 2,5!!! рази більше,- тобто 2500 грн. Як на мене, занадто завищено і абсолютно не аргументовано.
НАТАЛЬЯ.
Біла Церква, 19.06.2017

Показати відповідь

Відповідь фахівця:

Доброго дня, Наталіє! Звертаємо Вашу увагу на те, що під час первинного прийому лікаря Вам було проведено повноцінний проктологічний огляд, в тому числі інструментальний, з візуалізацією процессу обстеження. Візуалізація для пацієнта проводиться на первинному огляді з метою більш доступно надати пацієнту роз'яснення по виявленим проблемам. Після чого лікар детально пояснив результати огляду, встановлено діагноз та запропоновано варіанти лікування. Лікар ознайомив Вас із загальною вартістю лікування виявленної патології, і Ви надали письмову згоду на початок лікування. По програмі лояльності ми надаємо змогу нашим пацієнтам проводити оплату за лікування частинами, і це не є відокремленою оплатою за проведені Вам процедури. В сумі загальна вартість лікування не зміниться, тому можливо сплатити за комплексне лікування одним платежем. Більш детальну інформацію та пояснення Ви отримали в телефонному режимі. Чекаємо Вас в клініці для продовження лікування, та бажаємо швидкого одужання!